سبد خرید
0

پرینترکارت های دست دوم

پرینتر (چاپگر) یکی از مهم‌ترین‌ تجهیزاتی است که این روزها اکثر مشاغل برای کاربردهای ساده تا حرفه‌ای به آن نیاز دارند. چاپگرها دارای انواع مختلفی براساس تکنولوژی ساختشان هستند. از دفاتر خدمات پستی گرفته تا دفاتر پیشخوان دولت، ادارات دولتی و خصوصی، بانک‌ها، دانشگاه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوچک و بزرگ، همگی در حال استفاده از انواع پرینتر (پرینتر لیزری، پرینتر سوزنی، پرینتر کارت، لیبل پرینتر و …) هستند. امروزه به دلیل افزایش قیمت پرینترهای آکبند (نو) موجود در بازار و وضعیت اقتصادی مردم خرید پرینتر با سختی مواجه شده است. به همین علت بسیاری از افراد به سراغ خرید پرینترهای استوک موجود در سایت‌های اینترنتی و فروشگاه‌های پرینتر می‌روند تا با هزینه کمتر یک پرینتر کارکرده تمیز بخرند.

خرید پرینتر دست دوم

خرید پرینتر دست دوم، برای افرادی که بودجه کافی جهت خرید چاپگر نو ندارند، یک امر ضروری است. زیرا می‌توانند نمونه‌های کارکرده را با قیمت مناسب خریداری کنند و کارهای خود را با خیال آسوده انجام دهند. با توجه به قیمت بالای پرینترهای اورجینال، فروشگاه رهجویان گیتی آفرین انواع پرینتر کارکرده را با کیفیت بالا به شما پیشنهاد می‌دهد. سعی ما این است که بهترین پرینترهای موجود از برندهای مطرح دنیا مانند (هایتی، فارگو، اولیس، زبرا، اپسون، الیوتی و … )را با بالاترین سطح سلامت و پایین‌ترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم. با خرید چاپگر کارکرده از این مجموعه به عنوان معتبرترین مرکز فروش پرینتر نو و استوک، سال‌ها بدون کوچک‌ترین خرابی از این دستگاه استفاده خواهید نمود.

انواع چاپگر دست دوم

نکات مهم پیش از خرید پرینتر کارکرده

تنوع بالای پرینتر در هر برند تولید کننده باعث سردرگمی در انتخاب می‌شود. همچنین روز به روز شاهد طراحی و ساخت نمونه‌هایی هستیم که از مدل‌های قبلی خود پیشرفته‌تر بوده و قابلیت‌های بیشتری دارند. از این رو اگر بسته به شرایط کاری و نیازتان قصد خرید پرینتر استوک را دارید، باید یک سری ویژگی‌های کلیدی را مد نظر قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • کاربرد پرینتر
  • سهولت تامین قطعات و مواد مصرفی
  • سرعت چاپ مطلوب
  • کیفیت چاپ مناسب
  • سلامت دستگاه از نظر ظاهری و فیزیکی
  • طول عمر چاپگر
  • گارانتی ارائه شده
  • تست عملکرد دستگاه پیش از خرید
  • مقایسه قیمت پرینتر
  • سازگاری با نرم افزارها و سخت افزارها

خرید چاپگر دست دوم هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش داده و صرفه اقتصادی دارد. به شما این قول را می‌دهیم که اگر تمام نکات بالا را مورد توجه قرار دهید، از خرید پرینتر استوک پشیمان نخواهید شد و از انتخاب صحیح خود راضی خواهید بود.

قیمت پرینتر دست دوم

واضح است که قیمت چاپگر دست دوم از مدل اورجینال و کارنکرده آن ارزان‌تر است، بنابراین خرید آن صرفه اقتصادی دارد. با این حال در سطح بازار و در فروشگاه‌های اینترنتی شاهد فروش پرینترهای استوک با قیمت‌های متفاوت هستیم. به این علت که قیمت‌گذاری پرینترهای کارکرده علاوه بر برند سازنده، بر اساس میزان کارکرد و کیفیت ظاهری که دارند، تعیین می‌شود. شرکت رهجویان گیتی آفرین انواع چاپگر دست دو را با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌نماید. برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه کارکرده باکیفیت و استاندارد با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

خرید و فروش پرینتر استوک و دست دوم

اگر شما چاپگر کارت و یا پرینتری دارید که تمایل دارید در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش برسد، ما دستگاه شما را با قیمت مناسب خریداریم. شرکت رهجویان گیتی آفرین جهت سهولت شما عزیزان بابت تعویض پرینتر خود، طرح خرید چاپگر کارکرده را در نظر گرفته است. برای فروش دستگاه‌های خود کافیست با ما تماس بگیرید. البته لازم به ذکر است که ابتدا پرینتر شما توسط کارشناسان ما از نظر سلامت فیزیکی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد تست و ارزیابی قرار گرفته و در صورت سلامت کامل با منصفانه‌ترین قیمت خریداری می‌شود.

سوالات متداول چاپگر کارکرده

1- خرید پرینتر استوک چه مزایایی دارد؟
پرینترهای کارکرده دارای قیمت کمتری نسبت به پرینترهای آکبند هستند و اغلب با کیفیت بالایی به فروش می‌رسند. همچنین، خرید چاپگر استوک می‌تواند یک گزینه مقرون به صرفه برای کسانی باشد که برای استفاده خانگی یا کاربرد کوچک نیاز به یک پرینتر دارند.

2- آیا پرینترهای دست دوم ارائه شده در شرکت رهجویان دارای مهلت تست و گارانتی هستند؟
بله. کلیه محصولات ارائه شده در این فروشگاه، امکان تست پیش از خرید و تا چاپ 100 عدد گارانتی دارند.

3- آیا تصویری که از محصول درج شده است، دقیقا با خود دستگاه مطابقت دارد؟
خیر. تصاویر پرینترها نمایشی بوده و برای دریافت عکس خود محصول، می‌توانید در زمان اداری، با واحد فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

4- آیا خرید دستگاه کارکرده باعث کاهش کیفیت چاپ می‌شود؟
خیر، اگر پرینتر دست دوم به درستی سرویس و تمیز شده باشد، کیفیت چاپ باید همانند پرینتر نو باشد.

5- از کجا پرینتر کارکرده بخریم؟
یکی از روش‌های رایج برای خرید پرینتر استوک از طریق فروشگاه‌های آنلاین یا فیزیکی است. علاوه بر این، می‌توانید به دنبال فروشندگان پرینتر در بازارهای فناوری و بازارچه‌ها بگردید. بهتر است پیش از خرید، از فروشنده در مورد وضعیت دستگاه، میزان عملکرد و همچنین شرایط گارانتی آن سوال کنید.

6- آیا شرکت رهجویان گیتی آفرین چاپگرهای دست دوم را خریداری می‌کند؟
بله در این فروشگاه انواع پرینتر کارت استوک خرید و فروش می‌شود.

admin_5ow8i8ts وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *